Friday, January 20, 2012

When I was a kid ,

Trust me , I would like to put some pictures on but sadly, Im lazy to get the pictures manually : capture one by one and upload via my sammy . So so lazy , me sorry :P


Permulaan umur , lemme start from standard 1 . Hee . Sekolah pertama : SK Seksyen 19 dan SRA An-Najahhiyyah , dua-dua kat Seksyen 19, Shah Alam . Hampir masuk SRAI but taknak sebab sesi sekolah agama dan kebangsaan dia direct, dari pagi sampai petang . Penat . At least sekolah asing-asing boleh dapat member asing-asing . Dapat lah ku meluaskan empayar kah kah *evil's laugh* Bukan, baru lah kawan pelbagai . Kan ?

Darjah 1 dapat kelas 1 Amra . Sebabkan imma talkative student, I was selected as 'Penolong Ketua Kelas' . Wehuu , gua lagi tinggi daripada ketua kelas . Haha . Serious ok aku tinggi , tah cemana boleh bantut pun taktau lah . Padahal dah belajar dalam Biology yang growth curve hanya turun bila dah meningkat tua . Oh tidakk *tempek tangan di kepala* Waktu sekolah rendah, sampai darjah 3 gua pakai pinafore . Sexy is my name, whattodo~ Lol .

Walaupun pinafore, gua gangster . Ingat lagi, gua potong rambut pendek . Ma mintak dekat barber tu suruh potong macam Lady Diana, last-last dia potong macam Rihanna . -,- Apa lagi, budak-budak laki sakat ah tak berhenti " Durra tomboy , durra tomboy" Berkat usaha mereka menyebut sehingga lebih 40 kali, tercapai juga impian mereka nak tengok gua jadi tomboy . Amin .

Waktu tu darjah 2 , cikgu suruh duduk berpasang-pasangan . Apa motif ? Gua duduk dengan Izzan Azri , tak berapa suka kawan dengan dia dulu hehe . After sebulan , cikgu susun macam ni pulak :






Kan gua pakai pinafore, pendek pulak tu . Ada satu hari ni, Ufaify and the gang siap kerja yang cikgu suruh salin kat blackboard . Lepas dah siap tu, kena hantar and duduk kat tempat memasing balik . Masalah sekarang , diorang bukan duduk atas kerusi, tapi duduk bawah meja , buat apetah .

Setelah berlarutan selama 2minggu , gua nak tau lah jugak apa agenda dan motif mereka duduk bawah meja lepas siap kerja . Satu hari tu, gua pun salin nota cecepat kat blackboard . Lepas Ufaify hantar je buku, gua beratur belakang dia and hantar buku . Lepastu, dia terus duduk bawah meja , gua rilex lagi . Tunggu 2-3minit, gua ambush dia lepastu dia kata " ooo, kau pakai yang bunga-bunga harini" ITU KURANG AJAR NAMANYA .

Gua main bola sepak, at the same time, gua main masak-masak . Sangat variety kan ? Me know, Imma power currypuff girl yknw . Pernah sekali tu, waktu petang, main bola dekat Zon Senyap (Budak sk19 taulah mana tempat tu) . Satgi, gua tersepak kuat sangat lepastu dengan kuasa angin kum kum, menolak bola gua terkena cermin kelas boipren ( now ex) gua time tu . Hebat kan ? Belum lagi pakai Mercurial Ace, baru pakai selipar toilet . Esok nya, gua buat muka selamba padahal gua tahu, ada beberapa saksi sewaktu kejadian . He he he .

Gua paling seronok bila main rounders . Dia macam kriket + besbol . No rules , just play the game . Gua suka menghidupkan 'nyawa' member yang dah mati (kalah dalam game) dengan buat satu pukulan superduperawesomely jauh sampai cukup mata untuk menghidupkan mereka yang telah menjadi the walking dead . Lepastu geng lawan dah penat, sambung esok . And again, our team won the game for the thousandth times , jyeah . Standard lah pukul bola termasuk rumah orang lah, masuk longkang tak yah cerita, sampai pernah pecah cermin kereta . Yang kelakarnya , tuan kereta tu tengah mengelap baik kasi shinning kereta dia last-last KETEPEK pecah cermin dia . Nasib baik team lawan yang buat, kah kah . Kitorang gerak luuuu .

Gua ganas , gua tomboy , bila dah besar , mana hilang semua tuuuuu ?! I need it back okay, amat berguna nak atasi dalam saat heartbroken ni . Ceh ceh hehe .

(Nanti sambung lagi, ye, gua rajinkan diri untuk upload pictures . I know I was cute before, sebab tu nak tengok kan? :P)

No comments:

Post a Comment