Wednesday, May 6, 2009

happy bday may's babyyy !

i supposed to post this blog 3DAYS AGO . atas faktor kesibukan melampau, maka tertangguh la tarikh penge'post'an blog ini . huk . okay okay, anggap la macam di'post' pada hari isnin k ? (:

ari ni agak memenatkan . tah ape tah yg dilakukan semalam sehingge membuatkn ari ni sgt lahh malas utk ke sekola . memikirkan wktu exam semakin hampir,aku melangkah berat ke arah bilik air . hmm, nk wat cane. huk . mandi2 siap2, dah ready nk g sekola .

sesampainye di sekola, rakan2 sekelas mule bekate mengenai fathiah . kenape lak ngan die ? baru ku tawu, tujuan sebenar die menulis " goodbye goodbye goodbye" di myspace nye . rupenye die bejaye mendapat tmpat di sekola seri puteri, kl mengikut jejak langkah alwani n mira . agak pilu bile tgk rakan2 ku menangis (azureen plg teruk kott .) then, wktu pembelajaran bljalan spt biase .

"..ahh, penat nyeee .dh la panas nk mati doe .." bebel seorg diri . ari ni sehingge ari rabu, kelas 4pd dilepaskan lewat bbanding pelajar laen . goshh . plus, ma jemput lambat, dlm pkul 2.10pm . ohh tidakkk sggup nk melangok kt tepi sekola tu . bikin panas je . so, dgn kuase veto, akhirnye bejalan pulang ke rumah adalah TERBAIK ! tapi, ya allah dugaan sgguh . penatt + panas = dee jadi itam . huk . dan dan, disebabkan kelas physics di waktu terakhir tadi, so spnjang pejalanan balik, aku mule mengaitkn formula2 and konsep2 physics .haha . tula akibatnye kepda otak bile tibe wktu exam .



macam raja burung... )



smpai di rumah nnek, berehat seketika, sblum solat . sblum msuk ke bilik air, aku melihat nnek ku masak rendang . kemudian aku terfikir, "..mesti ade bday sumone . tapi spe ek ? goshh its daniel's bday !" danial, sdare ku yg baru berusia 9thun . die la satu2 yg memanggil ku 'duya' cz time tu die tkde gigi plus die pelat R . haha , sokay . :P then, aku pun terus masuk ke dalam bilik dan mandiiiii .. (: selepas mandi, aku meneruskn misi aku iaitu studyyyy . *bored kan ? huk .







tibe wktu utk menyambut bday danial . kitorg kumpul kt rumah nnek smbil menunggu cik nur (mak danial) pulang dr keje . agak terkejut cz cik nur turut belikn kek utk anak buah die yg bakal berusia 16thun pd 23 mei ini . thx cik nur ! :D sygg cik nur . hee . katenye, die tkut tkde duit time 23 mei nati . ahha . klaka je . but yeah, 1st time celebrate bday awal dr tarikh sbnar . lagi membuatkn aku tk sbar . kemudian muncul pule bygn jadual exam terus bantutkn keinginan thap gaban utk menyambut bday ku . sobsob .

tu saje la cite ku pade ari ni,i mean, ari isnin . hee .

ps ; harris kate, "dee, lagi 9 ari bday aku..:D" "eh bukan bday kau 18 mei ke ?" tkpe kau,dee..smpai ati en. aku igt bday kau lg ):" "ala ala, kite celebrate bday sesame eh ?" :D *menunggu 23mei pnuh kesabaran ..kott :P btw, myra, hppy bday !

sekian kesian, dee


No comments:

Post a Comment