Friday, August 7, 2009

Holiday yaww

Bhahhaa . HHAHAHAH . Biar aku habis gelak guling guling dulu . Hahaha . Okay, stop . Pertama sekali, nak ucapkan JUTAAN TERIMA KASIH pada mereka yang menangis dan sebuk tentang keadaan diriku selame seminggu ni . Arigato arigato . :D Haha . Korang ni, aku okay jela, jangan dengar cerita H1N1 tu . Mami jarum mana la cita tu naa~ Tapi jangan la ingat aku saje gedik skip test . Doc dah sign surat, senin nati aku tunjuk . Hee . Takpe, dun worry, aku sihat walafiat . (:


Brbbb~ Cuti ni, GILA MEMBOSANKAN . Teramat . Nak keluar rumah pun terhad, parents bising macam anak dia berbahaya dan Wanted seluruh Shah Alam . Ugrhh . Ade satu hari tu pegi MRKB . Time tu agak belum sembuh tapi tepakse keluar beli sumthing . So, pakai la topeng mask rider tu pegi sane . Masuk je, orang sume pandang macam aku nak rompak kedai tu . Tau tak tengah hot kes H1N1 ? Cite sensasi sekarang tauu . Tapi LIKE I CARE mereka pandang sume . Huhh . Janji ade CCTV yang rakan pergerakan aku sewaktu bayar ketas wane wani namposen tu .




Tah, takde new story nak cerita sebenarnya . Hee . Aritu tengah rest dalam bilik, sambil dengar radio . Nak tergelak rasenye *memang dah tergelak pun* Haha . Dengar lagu 'Superman'
dari Lucky Laki . Comel lagu tu . Sumpah . :DD Even suare tak matang lagi and agak menyakitkan telinga TAPI tetap comel tebaboom . Terus tengok Youtube video lagu ni and singers dia, alaaa, kecik cinonet . Saya nak vocalist diaa! :DD













And bila online, Fany tag kat photo ni . Haihh . Gila rindu saat, tika, detik and mase ini . =_=



No comments:

Post a Comment