Thursday, June 30, 2011

Mengidam

Naisss, inilah first post since sebulan lebih stuck kat KMS . Rindu ? Takyah , ni bukan post cinta . Kekeke, sorry la . Nanti-nanti lah post cinta bagai . Now nak post something yang hampir tiap-tiap hari mengidam since duduk kat KMS . Apakah apakah ?




NI HAAA BENDANYA .

Nak sangat pergi vacation . Sob sob



Gue capek, capeknya gue . Everyday im studying bukan shuffling . Harini baru belajar chapter 2, minggu depan dah kuiz . Best kan ? Sangat best weh . Kau terai lah masuk sini . Hari-hari kena buku buku buku, sampai makan buku, tidur buku . Nasib baik tengah melabur tak bersama buku . (Ceh, bunyik macam rajin) BUNYI JE, gua lampi - Lambat Pick-up . So, kena cepi - Cepat Pick-up . Otherwise , Goodbye my lover~ *lagu Josh Groban berkumandang*




Fuh , bayangkan daku berada di persisiran pantai . Bertemankan angin sepoi-sepoi bahasa . Lalu dihembus dengan pasir-pasir yang memutih . Lalu aku berlari menuju ke tempat penginapan ku ...


"CUT ! Habis semua sekali . Hentikanlah melodrama kau, wahai Durra . Insaflah, pergi menuju ke arah ku " .. kata buku .

See, aku dah kata , aku berangan je boleh -,-


Anyway, untuk semua yang berkesempatan untuk pergi bercuti, sini ada great deal . Baik punya deal . Masa terhad , tarikh tutup pun dah nak dekat . So cepat cepat, klik sini dan anda akan lihat sendiri tawaran yang masyuk ni :D



RM715 for a trip on #SuperStarLibra cruise? & it goes Penang, Phuket & Krabi?! #MilkADeal

No comments:

Post a Comment