Friday, July 29, 2011

Cantik



Bakal ok, bakal *cross finger


Describe cantik dalam masa 10saat


Orang A - Hot
Orang B - Sopan
Orang C - Tiptop condition !


Kepala kau tiptop condition . Pfft .



Kenapa tetiba aku timbul pasal topik cantik ? Sebab aku tak cantik *tunduk pandang lantai . Tapi perlu ke cantik untuk hidup ? Kita hidup untuk cantik or cantik untuk hidup ? Tepuk dada tanya jawapan .

Kadang-kadang untuk satu perkataan yang pendek ni sahaja , boleh buat aku merenung ke dalam cermin selama beberapa jam . Lifeless kan , macam takde kerja lain boleh buat . Kenapa aku rasa macam tergugat dengan perkataan ni pun, taktau laghh . Urgh :/


Untunglah reti make-up~

Tipu lah aku tak pernah cuba untuk 'hidup bersama' dengan perkataan ni . Aku berkawan dengan orang cantik-cantik, aku cuba untuk pakai segala benda tempek tempek kat muka untuk cantik, senang cerita - life aku semua mendorong ke arah cantik . Malangnya , perkataan tu sendiri tak pernah melekat kat aku . Hmm


I asked him " is she beautiful than me ? " And he couldn't reply me . Nampak tak nampak tak, itulah hakikat ladies and gentleman . Aku tak cantik ! *bentak kaki dan blah*




Aku rasa macam insecure bila part ni timbul . Because this is my biggest flaw yang semorang boleh nampak via real life . Dah la tak gheti make-up, tak gheti pakai lawa-lawa, sume benda tak gheti ah . Sebab tu aku perlukan makeoverrr~


"Who says you're not pretty , who says you're not beautiful " said Selena Gomez . I know it's not you who says it , BECAUSE YOU HAVEN'T MET ME YET . Huishh . But thanks for recording the song . It's kinda helpful to others but to me .. hmm .



Bla bla bla, i sound like a LOSER . Am i ? Ok ok, aku sahut cabaran untuk berubah jadi someone neww . If aku berjaya , kau kena jemput aku datang wedding kau . Ok ? As simple as that . Sebab aku suka wedding evntho aku taktau aku kahwin ke tak . Huehuehue . Berani tak cabar aku ?! Naiss, aku terima cabaran kau . Bagi aku masa okayhh ? I'll make you proud (: Cheers .


Ps : Accept me just the way I am , can you ? *blinking eyes .


No comments:

Post a Comment