Tuesday, December 20, 2011

Aye?

Ok,gua dah lama sangat tak update blog. I miss cha too,teehee. Ada cerita nak cerita kat korang. Lets zasss.

Before that,gua taknak speaking sangat dalam post kali ni. Kasi nampak gua kasar and jahat. (watdehel? Lol)

Sabtu lepas,gua merewang ke Alamanda. Jauh sanun tu,sekali Putrajaya gua pergi. Sorang ok,gua kan lone ranger. Keh keh. Pagi tu,pukul 7.30 gua terjaga. Mandi siap sume,call Mimi. Gua tumpang Mimi ke Banting,dia nak outing gak but ke Sunway. Gua sebenarnya nak jimat duit teksi. Satu teksi rm10,mana boleh der. Satgi,ambik kau,sekali 5orang drebar teksi angkut dari KMS ke Banting.

Sampai Banting,gua and Mimi and kawan Mimi gerak bus station Banting. Kok sap lek sap,kah kah k tak lawak,diorang naik bas ke Klang,gua tunggu lagi bas dari Putrajaya Sentral sampai. Sambil tu,gua calling someone gua rindu. Adela sebab musabab,kau takyah tau. Hmm. Tapi pepagi lagi mood gua dah terbang kemana tah bila dengar pasal adalah bendanya. 15min later,bas gua sampai and sepanjang 1jam lebih ke Putrajaya Sentral,gua fikir tak habis-habis pasal benda tadi. Hmmm.

Dipendekkan cerita,gua sampai Alamanda tersayang dalam pukul 11.30am. Just nice. Tersayang sebab gua suka Alamanda,for no reason. Gua suka Putrajaya,pun for no reason. But gua rasa sebab bangunan sekolah dia semuanya awesomely cool and menyesal gua tak sekolah sini dulu,ciss. Putrajaya cantik,no doubt on it. Gua nak kahwin kat sini,ah tak kira ah tak kira >.<

Beli tiket wayang,Tom Kurus berlakon tu,showing time pukul 12,gua pi tawaf sekali satu mall tu. Sempat balun sepasang kasut. Comel,serious tak tipu. Keluar daripada kedai tu,si dia call lagi. Tanya kat mana apa sume,dia pun outing,tengok wayang,cerita sama,waktu pun sama. Gua dah kata,kitorang mampu virtual date jela bila LDR ni. Dia call bukan setakat tanya my whereabout,nak cerita something. Gua dengar dengan tekun tapi dalam hati,Allah yang tahu. Sedih + menggigil,semua ada. Dah la gua alone.. *sedut hingus*

Benda tu distrupt gua sampai tengok wayang pun tak fokus. Dah la orang sebelah dalam box tu mulut dia agak berba*. Lagi lah hilang konsentrasi gua. Popcorn terus simpan,pegang tak makan. Tak lalu. @.@ but overall,cerita tu boleh lah. Cuma gua tak faham,tajuk dia tak seberapa nak berkaitan dengan cerita dia. Ghost protocol,tu je. Apa yang ghost nya,gua tak berapa nak nampak. Rating gua bagi 2bintang dari 5.

Keluar box,gua straight masuk cari kedai kebab king. Mantap. Dah la gua tertelan phone,dari tadi dok vibrate tak benti. Dah beli,terus shoot ke bus stop tadi. Tunggu bas. Dem cit,hujan lebat pulak. Selamat tak lama,dalam 4.30 gua sampai kat Putrajaya Sentral. Yang lama bas nak ke Banting,almost half an hour,naik kematu bonto* gua. Naik je bas,gua text si dia. Nak tanya adalah benda nya. Jawapan dia,gua taktau nak senyum or sedih,yang pastinya,gua lega. Hope that's the truth.

Sampai KMS,gua terus mandi,solat,sambung makan popcorn sambil fikirkan masalah tadi. Ceh,cam besar je masalahnya,ok,bagi gua it is a troublesome. Gua nak tau jawapan,dari pihak lagi satu. And I'd wish to hear it by myself.

Malam tu,gua gerak koperasi. Sorang,and so? Apedehal. Gerak koop sebab gua nak lepak bilik member malam tu. Memang habit gua,lepak bilik orang,gua bawak buah tangan. Otw balik,dapat text daripada si dia. Tapi text tu gua tak suka. Gua panas. Tetiba. Dengan langkah sejuta,gua naik bilik kawan gua and mulakan project bernilai berbilion kitorang. The war was about to begin. Ada manusia cari pasal,gua settle kan.

Don't ever,ever underestimate me. You just messed with the wrong person. Gua baik ada limit,and you were about to break the rules here. And you know what,your stupidity was effing obvious. I even laughed when heard how scared you were,gelabah gila haha. Simple concept,berani kerana benar,takut kerana salah. Anyway,I somehow appreciate your honesty even dalam kelam kabut tu,kau tengah cuak-cuak tu,but kau still bagitau benda sebenar. And gua tau jugak,kau rupanya stalk gua eh? Hello,my fan! *flying kiss* haha.

Im glad everything is done now. That everything has been cleared,the truth that I've been waiting for long time. If benda ni jadi lagi,gua dah malas nak layan. Seriously malas. Sebab takde guna cakap dengan orang yang tak faham bahasa. (:

Sekian cerita weekend gua kali ni. Bosan kan? Sape suruh baca? Keh. Chalo.

No comments:

Post a Comment